Hoe zorgvuldig we ook werken, we zijn allemaal mensen en kan er soms helaas iets mis gaan. Is dat het geval, dan stellen we alles in het werk dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Het enige wat we van u vragen is het ons zo snel mogelijk te melden. Heeft u een product van Well-Fair waarover u een klacht heeft? Bent u niet helemaal tevreden over Well-Fair of onze nazorg? Neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Wij helpen u graag verder!
Heeft u vragen voorafgaand aan een levering? Dan kunt u contact opnemen op het volgende telefoonnummer: 0341 - 277 010.
Heeft u vragen na aflevering van een product? Belt u dan het nummer 0341 - 277 022.
Well-Fair staat voor maatwerk, kwaliteit, persoonlijk contact en hoogwaardige service. We besteden veel aandacht aan het contact dat we met u onderhouden en we leveren kwaliteitsgarantie op onze producten en diensten.
Zodra uw aankoop gereed is voor levering, nemen we contact met u op om een afspraak te maken. We leveren uw aankoop pas bij u af na zorgvuldige controle. Na transport doen we bij u thuis nogmaals een controle of alles naar tevredenheid is geleverd en naar behoren functioneert.
Wanneer wenselijk nemen wij uw oude meubels kosteloos voor u mee.
U krijgt bij een Well-Fair aankoop altijd een garantiebewijs.
Bij aflevering van uw aankoop ontvangt u de bijbehorende onderhoudsadviezen, zoals een onderhoudsbrochure. In geval van fauteuils leveren wij ook een onderhoudsmiddel.
Op alle werkzaamheden van Well-Fair, of het nu productie, aflevering, service of reparatie betreft, zijn de landelijke CBW-bepalingen van toepassing. Deze erkenning geeft u de zekerheid dat u altijd kwaliteit krijgt, wat er ook gebeurt. Deze CBW-erkenning staat onder meer voor:
Heeft u een vraag over een product? Of is voor u niet helemaal duidelijk hoe het product exact werkt? Kijk dan eerst eens bij onze veelgestelde vragen.